Trwa ładowanie...
dkuhitd
dkuhitd

Twoja firma widoczna w internecie. Twoja firma w Google, czyli jak skutecznie pozycjonować stronę www

książka
Oceń jako pierwszy:
Twoja firma widoczna w internecie. Twoja firma w Google, czyli jak skutecznie pozycjonować stronę www
Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Seria
Twoja firma widoczna w internecie. Twoja firma w Google, czyli jak skutecznie pozycjonować stronę www
Materiały prasowe

SEO (Search Engine Marketing) stanowi formę marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Ponieważ rynek wyszukiwarek w Polsce jest zdominowany przez Google, zatem w Polsce SEO to nic innego niż marketing w Google.

SEO w Polsce nazywane jest często również pozycjonowaniem stron. Celem SEO jest umieszczenie danej witryny jak najwyżej w wynikach wyszukiwania dla wybranego słowa kluczowego.

Wielką zaletą SEO jest to, że stanowi on formę reklamy, która przez zdecydowaną większość internautów nie jest uznawana za reklamę. Co oznacza, że potencjalne korzyści dla firm związane z umiejętnym korzystaniem z SEO mogą być ogromne. I o tym właśnie jest ten poradnik, napisany przez jednego z najlepszych w Polsce znawców tej metody.

Pozycjonowanie to jedna z niewielu form gdzie szanse zaistnieć ma każdy. Nie tylko duże firmy zajmują wysokie pozycje w wyszukiwarce.

W książce znajdziesz informację między innymi o tym:

- jak działają wyszukiwarki,

- co decyduje o wysokiej pozycji w wyszukiwarcek,

- jak się zachować kiedy zlecasz pozycjonowanie,

- jak dostosować swoją witrynę do standardów wyszukiwarki,

- jak przygotować odpowiednią strategię,

- na co uważać decydując się na pozycjonowanie,

- jak analizować efekty swoich działań

Damian Sałkowski na co dzień tworzy SENUTO – narzędzie do audytu, automatyzacji i wspomagania optymalizacji SEO witryn internetowych. Od kilku lat realizuje projekty z zakresu marketingu internetowego dla dużych i małych przedsiębiorstw, także na rynkach zagranicznych.

Autor książek: Analiza SEO w pigułce i Kurs Google Analytics oraz współautor książki Marketing internetowy: Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki. Na Uczelni Łazarskiego prowadził wykłady z marketingu internetowego. Posiadacz certyfikatu specjalisty Google AdWords (Google AdWords Individual Qualification) oraz Google Analytics (Google Analytics Individual Qualification). Mistrz Polski SEO

Twoja firma widoczna w internecie. Twoja firma w Google, czyli jak skutecznie pozycjonować stronę www
Numer ISBN

978-83-7561-586-9

Wymiary

141x218

Oprawa

miękka

Liczba stron

160

Język

polski

Podziel się opinią

Share
dkuhitd
dkuhitd
dkuhitd
dkuhitd
dkuhitd