Twoja firma widoczna w internecie. Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki
Forma wydania | Książka |
Rok wydania | 2015 |
Autorzy | |
Wydawnictwo | |
Seria |
Pierwsza książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawiciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi doświadczeniami. Każda książka w tej serii stanowi dawkę najnowszej wiedzy, z której skorzysta zarówno przedsiębiorca startujący z małą firmą, jak i pracownik korporacji.
Numer ISBN | 978-83-7561-557-9 |
Wymiary | 141x218 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 200 |
Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze