Trwa ładowanie...
dx1vqor
30-06-2014 00:00

Trzy Armie 2. Kapitanowie 1941 2. Kryptonim Ubezpieczalnia

książka
Oceń jako pierwszy:
dx1vqor
Trzy Armie 2. Kapitanowie 1941 2. Kryptonim Ubezpieczalnia
Rok wydania
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Początek 1942 roku. Europa pogrążona jest w najkrwawszej z wojen. Kapitan Bolesław Nieczuja-Ostrowski, szef uzbrojenia Okręgu Krakowskiego Armii Krajowej, poszukuje możliwości dozbrojenia krzepnącej polskiej konspiracji. Pod bokiem Niemców, postanawia rozpocząć produkcję materiałów wybuchowych i broni maszynowej na skalę przemysłową. Jednocześnie wraz z rodziną i przyjaciółmi codziennie stawia czoła tropiącym go gestapo i policji. Borys Awiłow, rosyjski czołgista o polskich korzeniach, stara się przetrwać w obozie jenieckim. Aby dalej żyć będzie musiał umrzeć. Kapitan Bars trafia na najkrwawszy z frontów -€“ Wołchowski, gdzie musi walczyć nie tylko z Niemcami, ale i własną bezpieką. Na tym samym froncie stają oficerowie z 21. Dywizji Piechoty z Elbinga. Muszą zapomnieć o sukcesach z ubiegłego lata i twardo bronić pozycji za cenę przyjaźni, zdrowia i życia.

Autor niezwykłej wojennej trylogii, opartej na prawdziwych życiorysach i historycznych zdarzeniach, wprowadza swoich bohaterów w okres krwawego wojennego mozołu, gdzie codzienność odsłania ich charaktery, zmuszając do najdramatyczniejszych wyborów.

Trzy Armie 2. Kapitanowie 1941 2. Kryptonim Ubezpieczalnia
Numer ISBN

978-83-64185-59-5

Wymiary

140x205

Gatunek

Powieści i opowiadania

Oprawa

1

Liczba stron

288

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dx1vqor
dx1vqor
dx1vqor
dx1vqor

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj