Trudne rozmowy w interesach
Tytuł oryginalny | Tough Talking |
Rok wydania | 1996-01-01 |
Autorzy | |
Wydawnictwo |
W książce autor dokonuje analizy różnorodnych metod prowadzenia rozmów i przedstawia zarówno dobre, jak i złe sposoby postępowania z kontrahentami i własnymi pracownikami. Posługuje się przykładami zaczerpniętymi z życia, z doświadczeń zdobytych w licznych przedsiębiorstwach i instytucjach, aby wskazać, co okazało się skutecznie i dlaczego.
Książka oferuje wypróbowane rozwiązania i uczy:
- jak postępować z kłopotliwymi klientami,
- jak rozwiązać problemy pracownicze,
- jak skłonić kierownictwo do wysłuchania racji pracowników,
- jak utrzymywać dobre kontakty z mediami.
Numer ISBN | 83-85148-70-1 |
Wymiary | 215x135 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie,Poradniki |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 226 |
Podziel się opinią
Komentarze