Trwa ładowanie...
d20u12j
15-04-2010 00:00

Triumf i klęska dot.comów

książka
Oceń jako pierwszy:
d20u12j
Triumf i klęska dot.comów
Tytuł oryginalny

The 11 Immutable Laws of Internet Branding

Rok wydania
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

To już wiesz: Internet jest nowym, rewolucyjnym, interaktywnym medium. Ale może nie wiesz, że jest też pułapką dla naiwnych. Przy odrobinie starań Internet okaże się idealnym workiem bez dna, sposobem na wyrzucenie w błoto milionów, które powierzyli Ci inwestorzy i klienci.
Wystarczy zlekceważyć 11 niezmiennych praw budowania internetowej marki.

Triumf i klęska dot.comów
Numer ISBN

83-7255-668-7

Wymiary

130x186

Gatunek

Organizacja i zarządzanie,Informatyka, internet i nowe technologie

Oprawa

6

Liczba stron

206

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d20u12j
d20u12j
d20u12j
d20u12j

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj