Trening asertywności w kształceniu pedagogicznym
| Rok wydania | 2011 |
| Autorzy |
Zawarty w książce program rozwijania asertywności jest metodyczną propozycją dla osób profesjonalnie zajmujących się doskonaleniem umiejętności psychospołecznych pedagogów.
Asertywność traktuje się jako jeden z podstawowych wyznaczników kwalifikacji zawodowych nauczycieli i wychowawców. Rozwijanie umiejętności asertywnych sprzyja bowiem przezwyciężaniu problemów nerwicowych, budowaniu zdolności samokontroli i odporności na stres oraz kształtowaniu umiejętności skutecznego i konstruktywnego funkcjonowania interpersonalnego.
Powszechnie uważa się, że gotowość do przejawiania zachowań asertywnych stanowi istotny warunek zdrowia psychicznego człowieka. Zamieszczony w pracy empirycznie zweryfikowany program rozwijania asertywności jest metodyczną propozycją dla osób profesjonalnie zajmujących się doskonaleniem umiejętności psychospołecznych pedagogów.
| Numer ISBN | 978-83-227-3283-0 |
| Wymiary | 170x240 |
| Gatunek | Metodyka,Psychologia |
| Oprawa | 3 |
| Liczba stron | 178 |
Podziel się opinią
Komentarze