Terroryzm w medialnym obrazie świata
Rok wydania | 2010 |
Autorzy |
Pełne spektrum tematów, które związane są z jednej strony z działaniami terrorystów w kontekście relacji medialnych, z drugiej – z dziennikarstwem w sytuacji kryzysowej, i wreszcie z trzeciej – z działaniami rządu w kontekście relacji medialnych w sytuacji kryzysowej. Fakt istnienia tych trzech wymienionych podmiotów: terrorystów, dziennikarzy i przedstawicieli rządu – stanowi podstawę relacji i kształtowania strategii i polityki medialnej i informacyjnej, które ukierunkowane są na wpływanie na społeczeństwo. Zebrani przez Redaktorów eksperci przedstawiają zarówno sposoby, w jaki terroryści wykorzystują media, jak i proponują metody, jakie zastosować może administracja publiczna, aby poprzez współpracę z mediami terroryzmowi przeciwdziałać. Szczególnego podkreślenia wymaga fakt, iż autorzy, którzy wnieśli swój wkład w ostateczny kształt tej pozycji to zarówno badacze terroryzmu, badacze mediów, jak i praktycy, którzy ze zwalczaniem terroryzmu z wykorzystaniem środków walki informacyjnej zetknęli się w swojej
karierze zawodowej. Może właśnie dzięki temu jest to jedna z pierwszych na polskim rynku pozycji, które tak kompleksowo podchodzą do zagadnienia medialnego wymiaru terroryzmu w zestawieniu z medialnym wymiarem zwalczania tego zjawiska.
Numer ISBN | 978-83-7436-238-2 |
Wymiary | 145x205 |
Gatunek | Polityka |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 312 |
Podziel się opinią
Komentarze