Trwa ładowanie...
djlr2vk
djlr2vk

Teorie mediów

książka
Oceń jako pierwszy:
Teorie mediów
Tytuł oryginalny

Medientheorien zur Einführung

Autorzy
978-83-60457-89-4_12444_F.jpg
Inne

Teorie mediów obejmują swoim zakresem ogromny obszar – badają medialno-techniczne podstawy kultury, zajmują się krytyką mediów masowych i pytają o „mediację” rozumianą jako pośredniczenie, przekazywanie, przedstawianie czy komunikacja w ogóle. Książka Dietera Merscha przedstawia najważniejsze teorie mediów w perspektywie historycznej. Ukazuje estetyczny rodowód pojęcia mediów i jego coraz silniejsze przesuwanie się w stronę języka i techniki. Obecnie – jak dowodzi Mersch – teorie mediów zdobywają rangę ogólnej wiedzy o kulturze, a nawet swego rodzaju filozofii.

Teorie mediów
Numer ISBN

978-83-60457-89-4

Wymiary

135x205

Gatunek

Literatura popularnonaukowa

Oprawa

1

Liczba stron

240

Podziel się opinią

Share
djlr2vk
djlr2vk
djlr2vk
djlr2vk