Trwa ładowanie...
d2mvda8
22-02-2013 00:00

Teorie komunikacji i mediów 5

książka
Oceń jako pierwszy:
d2mvda8
Teorie komunikacji i mediów 5
Rok wydania
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Na tom składają się rozprawy badaczy mediów, kulturoznawców oraz socjologów z różnych polskich ośrodków naukowych (m.in. Wrocławia, Lublina, Torunia, Szczecina). Jest to przegląd ich warsztatu badawczego; w swych tekstach dzielą się z odbiorcami refleksjami na tematy obecnie bardzo popularne: teorii komunikacji wizualnej, public relations, filozofii dziennikarstwa, etyki, rywalizacji o medialnego odbiorcę, mediatyzacji terroryzmu, gier komputerowych, narracji transmedialnej z pozycji polskiego obserwatora. Mimo tej różnorodności tematycznej zawarte w książce artykuły logicznie się układają w całość tematyczną i wzajemnie uzupełniają. Zaletą publikacji jest to, że Autorzy poszczególnych tekstów porządkują dany wycinek wiedzy w sposób klarowny, przywołują najnowsze badania i dyskusje, wyciągają ciekawe wnioski, które inspirują do przemyśleń.

Teorie komunikacji i mediów 5
Numer ISBN

978-83-7432-871-5

Wymiary

160x225

Gatunek

Media,Publicystyka i felietony,Eseje

Oprawa

1

Liczba stron

400

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2mvda8
d2mvda8
d2mvda8