Trwa ładowanie...
d4df09r
12-08-2011 00:00

Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej

książka
Oceń jako pierwszy:
d4df09r
Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej
Rok wydania
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Autorkanaświetla rolę mediów (telewizji, radia, prasy, Internetu) w procesie modyfikowania siły oddziaływania na odbiorcę komunikatu zawartego w reklamie. Dużo miejsca poświęcono także niewerbalnym elementom w reklamie, np. roli barwy, kompozycji, światłocieni w czarno-białych reklamach, estetyki obrazu oraz symboliki.

Lektura dalszej części rozdziału dobrze uwidacznia potrzebę wiedzy z zakresu różnych koncepcji psychologicznych (koncepcje behawiorystyczne: proces uwarunkowania, teoria pola Kurta Lewina, psychoanaliza, psychologia postaci, psychologia poznawcza) u twórców reklamy, aby mogli skutecznie wpływać na odbiorcę i sposób, w jaki spostrzega i ocenia reklamowany produkt.

Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej
Numer ISBN

978-83-227-3176-5

Wymiary

165x235

Gatunek

Media,Psychologia

Oprawa

1

Liczba stron

212

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4df09r
d4df09r
d4df09r