Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej
Rok wydania | 2010 |
Autorzy |
Autorkanaświetla rolę mediów (telewizji, radia, prasy, Internetu) w procesie modyfikowania siły oddziaływania na odbiorcę komunikatu zawartego w reklamie. Dużo miejsca poświęcono także niewerbalnym elementom w reklamie, np. roli barwy, kompozycji, światłocieni w czarno-białych reklamach, estetyki obrazu oraz symboliki.
Lektura dalszej części rozdziału dobrze uwidacznia potrzebę wiedzy z zakresu różnych koncepcji psychologicznych (koncepcje behawiorystyczne: proces uwarunkowania, teoria pola Kurta Lewina, psychoanaliza, psychologia postaci, psychologia poznawcza) u twórców reklamy, aby mogli skutecznie wpływać na odbiorcę i sposób, w jaki spostrzega i ocenia reklamowany produkt.
Numer ISBN | 978-83-227-3176-5 |
Wymiary | 165x235 |
Gatunek | Media,Psychologia |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 212 |
Podziel się opinią
Komentarze