Trwa ładowanie...
d16majs
01-08-2012 00:00

Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010

książka
Oceń jako pierwszy:
d16majs
Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Dobrze, że pojawiła się publikacja poświęcona analizie telewizyjnej reklamy politycznej jako narzędzia komunikacji politycznej, zwłaszcza, że na "polskim rynku naukowym" nie ma dotąd takich kompleksowych opracowań opartych na badaniach empirycznych.

Dzięki połączeniu rozważań teoretycznych i badań empirycznych powstała cenna pozycja szeroko i interdyscyplinarnie omawiająca tytułowe zagadnienie i uzupełniajaca polskie badania nad komunikowaniem politycznym. Autorce udało się scharakteryzować reklamy polityczne w badanym okresie, ale także ukazać ich rosnące znaczenie w kolejnych kampaniach. Zaletą publikacji jest ciekawa i poprawnie metodologicznie przeprowadzona analiza narzędzi perswazji stosowanych w polskich telewizyjnych reklamach politycznych, obejmująca zarówno kwestie merytoryczne (retorykę), jak i wizualizację przekazu.

Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010
Numer ISBN

978-83-7784-163-1

Wymiary

175x245

Gatunek

Polityka,Socjologia

Oprawa

6

Liczba stron

276

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d16majs
d16majs
d16majs