Trwa ładowanie...
d4e1kf8
24 stycznia 2014, 00:00

Sztuka perswazji i skuteczne techniki prezentacji. Jak wygrać przetarg

książka
Oceń jako pierwszy:
d4e1kf8
Sztuka perswazji i skuteczne techniki prezentacji. Jak wygrać przetarg
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Czasami świetny pomysł sprzedaje się sam. W pozostałych 99% przypadków trzeba znaleźć sposób przekonania innych, że pomysł rzeczywiście jest świetny. Większość menadżerów spędza dni i noce, pracując nad swoimi dziełami, a żal im kilku godzin na przygotowanie się do ich prezentacji. Peter Coughter, weteran przetargów reklamowych, przez ponad 15 lat szkolił pracowników BBDO, Crispin Porter + Bogusky, DDB, Y&R i wielu innych firm, pomagając copywriterom, projektantom i opiekunom klienta zrozumieć, jak się w tym biznesie wygrywa. Autor ujmująco i humorystycznie prezentuje techniki, które wypracowywał przez lata, by dziś pomagać pracownikom reklamy i marketingu w tworzeniu skutecznych i przekonujących prezentacji. Czytelnik nauczy się, jak stworzyć swój naturalny, indywidualny styl, jak organizować przekonujące prezentacje, jak wykorzystywać elegancką siłę prostoty, jak nawiązywać szczególną więź z publicznością i przede wszystkim – jak wygrywać i odnosić sukcesy. Książkę urozmaicają opowieści znanych
przedstawicieli branży reklamowej, w których omawiają swoje najlepsze (i najgorsze) prezentacje – są wśród nich Bill Westbrook, Jeff Goodby, Mike Hughes, Lance Jansen, Anne Bogna i wielu innych.

Sztuka perswazji i skuteczne techniki prezentacji. Jak wygrać przetarg
Numer ISBN

978-83-63773-68-7

Wymiary

135x215

Gatunek

Ekonomia

Oprawa

1

Liczba stron

244

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4e1kf8
d4e1kf8
d4e1kf8
d4e1kf8

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj