Sztuka jako przestrzeń edukacyjna. Teoria i praktyka
Rok wydania | 2011 |
Autorzy |
Przekonanie o tym, że sztuka jest nadzwyczaj istotną i atrakcyjną przestrzenią edukacyjną wspomagającą przygotowanie młodego człowieka do mądrej obecności w świecie współczesnym, oraz uznanie konieczności podejmowania stałej aktualizacji tej problematyki legły u podstaw przygotowania tej książki. Prezentowane teksty wpisują się w trzy obszary namysłu nad edukacyjnym potencjałem sztuki: obszar odniesień teoretycznych, badawczych i praktycznych. Książka adresowana jest do tych, którzy przygotowują dzieci i młodzież do roli aktywnego odbiorcy i twórcy, do tych, którzy towarzyszą innym w świecie sztuki, którzy przy jej pomocy pokazują drogi do twórczego i aktywnego życia.
Numer ISBN | 978-83-7432-744-2 |
Wymiary | 155x225 |
Gatunek | Metodyka |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 264 |
Podziel się opinią
Komentarze