Trwa ładowanie...
d3jmfkc
12-10-2010 00:00

Szósty zmysł w zarządzaniu firmą

książka
Oceń jako pierwszy:
d3jmfkc
Szósty zmysł w zarządzaniu firmą
Tytuł oryginalny

Confronting Reality: Doing What Matters to Get Things Right

Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Co różni wielkich liderów od marnych zarządzających? Czym kierować się w biznesie: intuicją czy liczbami? Oto jeden z największych dylematów zarządzających. Kto go nie rozstrzygnie, nie pokieruje dobrze żadną organizacją. Nie stworzy wykonalnego, dobrego modelu biznesowego. Inaczej jest w przypadku liderów posiadających „szósty zmysł biznesowy” – ci prowadzą swoje organizacje drogą szybkiego wzrostu prawie niezależnie od czynników zewnętrznych.

Szósty zmysł w zarządzaniu firmą
Numer ISBN

978-83-61040-36-1

Wymiary

140x220

Gatunek

Organizacja i zarządzanie,Organizacja i zarządzanie

Oprawa

1

Liczba stron

272

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3jmfkc
d3jmfkc
d3jmfkc