Sukces firmy
Autorzy |
Wszyscy chcemy osiagnąć sukces. Autorka, bazując na przykładach firm polskich i zachodnich, przekonuje, że aby poczuć się ludźmi sukcesu, musimy najpierw zrozumieć, co to pojęcie dla nas oznacza. Od tego bowiem, jak pojmujemy swoją rolę w życiu, zależy nasze powodzenie zawodowe. Książka ta prezentuje sześć praw efektywnego zarządzania firmą, wśród których główne miejsce zajmują skuteczne porozumiewanie się, dobry przepływ informacji i umiejętność dostrzegania zagrożeń.
Niezbędna lektura dla każdego przesiębiorcy, bez względu na to, czy prowadzi małą firmę handlową czy kieruje dużym zakładem.
Numer ISBN | 83-89120-69-0 |
Wymiary | 140x210 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie,Psychologia,Organizacja i zarządzanie,Psychologia |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 252 |
Inne wydania | Sopot - 2008-05-22 |
Podziel się opinią
Komentarze