Strategie zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw
Autorzy |
W szybko globalizującej się gospodarce coraz częściej mamy do czynienia z wychodzeniem firm ze swoją działalnością gospodarczą za granicę. W podręczniku wyjaśniono koncepcje zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw oraz zaprezentowano metody podejmowania decyzji dotyczących takiej ekspansji.
Autor skupił się na: przyczynach, motywach, strategiach i formach zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw, metodach wyboru formy zagranicznej ekspansji, modelach internacjonalizacji i perspektywach internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw.
Podręcznik jest przeznaczony dla studentów ekonomii, zarządzania, marketingu, stosunków międzynarodowych w wyższych uczelniach różnych typów.
Numer ISBN | 978-83-208-1719-5 |
Wymiary | 150x220 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 200 |
Podziel się opinią
Komentarze