Trwa ładowanie...
d4e1kf8
25 maja 2012, 00:00

Strategie produktu. Koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową

książka
Oceń jako pierwszy:
d4e1kf8
Strategie produktu. Koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową
Rok wydania
Autorzy
"__wlasne
Źródło: "__wlasne

Zbudowanie właściwej strategii produktu pozwala firmie kształtować swoją teraźniejszość i kreować przyszłość. Dlatego Autor książki, prof. Ireneusz P. Rutkowski, skoncentrował swoje rozwiązania na:
· analizie miejsca produktu w marketingu strategicznym,
· elementach strategii produktu,
· metodach analizy i oceny oferty produktowej,
· strategiach dotychczasowego i nowego produktu.

Zaproponowany układ tematyczny książki ułatwi Czytelnikowi zrozumienie natury strategii produktu oraz procedur jej tworzenia i wdrażania.

Książka zainteresuje kadrę kierowniczą firm i menedżerów zajmujących się rozwojem i wprowadzaniem na rynek nowych produktów oraz studentów uczelni ekonomicznych i technicznych.

Strategie produktu. Koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową
Numer ISBN

978-83-208-1935-9

Wymiary

160x235

Gatunek

Organizacja i zarządzanie,Ekonomia,Biznes

Oprawa

1

Liczba stron

380

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4e1kf8
d4e1kf8
d4e1kf8
d4e1kf8

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj