Strategie produktu. Koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową
Rok wydania | 2011 |
Autorzy |
Zbudowanie właściwej strategii produktu pozwala firmie kształtować swoją teraźniejszość i kreować przyszłość. Dlatego Autor książki, prof. Ireneusz P. Rutkowski, skoncentrował swoje rozwiązania na:
· analizie miejsca produktu w marketingu strategicznym,
· elementach strategii produktu,
· metodach analizy i oceny oferty produktowej,
· strategiach dotychczasowego i nowego produktu.
Zaproponowany układ tematyczny książki ułatwi Czytelnikowi zrozumienie natury strategii produktu oraz procedur jej tworzenia i wdrażania.
Książka zainteresuje kadrę kierowniczą firm i menedżerów zajmujących się rozwojem i wprowadzaniem na rynek nowych produktów oraz studentów uczelni ekonomicznych i technicznych.
Numer ISBN | 978-83-208-1935-9 |
Wymiary | 160x235 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie,Ekonomia,Biznes |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 380 |
Podziel się opinią
Komentarze