Trwa ładowanie...
d2w5d7i
25-05-2012 00:00

Strategie produktu. Koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową

książka
Oceń jako pierwszy:
d2w5d7i
Strategie produktu. Koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową
Rok wydania
Autorzy
"__wlasne
Źródło: "__wlasne

Zbudowanie właściwej strategii produktu pozwala firmie kształtować swoją teraźniejszość i kreować przyszłość. Dlatego Autor książki, prof. Ireneusz P. Rutkowski, skoncentrował swoje rozwiązania na:
· analizie miejsca produktu w marketingu strategicznym,
· elementach strategii produktu,
· metodach analizy i oceny oferty produktowej,
· strategiach dotychczasowego i nowego produktu.

Zaproponowany układ tematyczny książki ułatwi Czytelnikowi zrozumienie natury strategii produktu oraz procedur jej tworzenia i wdrażania.

Książka zainteresuje kadrę kierowniczą firm i menedżerów zajmujących się rozwojem i wprowadzaniem na rynek nowych produktów oraz studentów uczelni ekonomicznych i technicznych.

Strategie produktu. Koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową
Numer ISBN

978-83-208-1935-9

Wymiary

160x235

Gatunek

Organizacja i zarządzanie,Ekonomia,Biznes

Oprawa

1

Liczba stron

380

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2w5d7i
d2w5d7i
d2w5d7i