Trwa ładowanie...
ddubx00
25-05-2012 00:00

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych

książka
Oceń jako pierwszy:
ddubx00
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych
Autorzy
"__wlasne
Źródło: "__wlasne

Głównym zamierzeniem zespołu autorów niniejszej książki była identyfikacja i ocena strategii marketingu międzynarodowego polskich przedsiębiorstw eksportujących swoje produkty na rynki zagraniczne. Autorzy zaproponowali wielowymiarowe podejście do badania tych strategii.

Na podstawie szeroko zakrojonych badań autorzy zaprezentowali:

  • charakter i znaczenie misji w strategiach rozwoju polskich firm eksportujących,
  • motywy i uwarunkowania internacjonalizacji działalności polskich eksporterów i, szerzej, eksport jako strategię wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne,
  • strategie obecności polskich eksporterów na rynkach międzynarodowych,
  • sferę instrumentalno-czynnościową marketingu polskich firm na rynkach zagranicznych,
  • studia przypadków (case studies) strategii polskich eksporterów.

Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych uczelni różnego typu, menedżerów firm eksportujących lub zamierzających wejść na rynki zagraniczne oraz osób odpowiedzialnych za projektowanie i realizację strategii marketingu międzynarodowego.

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych
Numer ISBN

978-83-208-2021-8

Wymiary

160x240

Gatunek

Organizacja i zarządzanie,Ekonomia,Biznes

Oprawa

1

Liczba stron

248

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
ddubx00
ddubx00
ddubx00
ddubx00

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj