Trwa ładowanie...
d1nlxp3
25-05-2012 00:00

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych

książka
Oceń jako pierwszy:
d1nlxp3
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych
Autorzy
"__wlasne
Źródło: "__wlasne

Głównym zamierzeniem zespołu autorów niniejszej książki była identyfikacja i ocena strategii marketingu międzynarodowego polskich przedsiębiorstw eksportujących swoje produkty na rynki zagraniczne. Autorzy zaproponowali wielowymiarowe podejście do badania tych strategii.

Na podstawie szeroko zakrojonych badań autorzy zaprezentowali:

  • charakter i znaczenie misji w strategiach rozwoju polskich firm eksportujących,
  • motywy i uwarunkowania internacjonalizacji działalności polskich eksporterów i, szerzej, eksport jako strategię wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne,
  • strategie obecności polskich eksporterów na rynkach międzynarodowych,
  • sferę instrumentalno-czynnościową marketingu polskich firm na rynkach zagranicznych,
  • studia przypadków (case studies) strategii polskich eksporterów.

Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych uczelni różnego typu, menedżerów firm eksportujących lub zamierzających wejść na rynki zagraniczne oraz osób odpowiedzialnych za projektowanie i realizację strategii marketingu międzynarodowego.

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych
Numer ISBN

978-83-208-2021-8

Wymiary

160x240

Gatunek

Organizacja i zarządzanie,Ekonomia,Biznes

Oprawa

1

Liczba stron

248

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1nlxp3
d1nlxp3
d1nlxp3