Strategiczne budowanie konkurencyjności gospodarki
Forma wydania | Książka |
Rok wydania | 2008 |
Autorzy | |
Wydawnictwo |
Książka jest przeznaczona dla szerokiego kręgu odbiorców, w szczególności studentów ekonomii i zarządzania, a także przedstawicieli administracji rządowej i biznesu. W dobie globalizacji zarówno środowiska akademickie, jak i menedżerowie potrzebują odpowiedzi na kluczowe pytania, takie jak: Czym jest konkurencyjność gospodarki? Dlaczego jest ona ważna z punktu widzenia biznesu i całego społeczeństwa? Czym jest strategia budowania konkurencyjności gospodarki? W jaki sposób przystąpić do strategicznego budowania konkurencyjności i co przesądza o skuteczności takiego działania? Zawarte w książce wnioski dotyczące polskiej gospodarki nadają jej praktyczny wymiar, zachęcając decydentów do odważniejszego formułowania strategii gospodarczych. Motywem przewodnim książki jest zdanie: "Zwiększanie konkurencyjności to maraton - a nie sprint".
Numer ISBN | 978-83-7561-017-8 |
Wymiary | 176x250 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 167 |
Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze