Strategia konkurencji
Tytuł oryginalny | Competitive Strategy: Techniques for Analyzing Industries and Competitors |
Rok wydania | 1998 |
Autorzy | |
Wydawnictwo |
Oto klasyczne dzieło Michaela E. Portera. Wynosi nas wysoko ponad horyzont znanych od lat wymiarów konkurencyjności tak, że wyraźniej dostrzegamy, dlaczego jedne firmy stają się wschodzącymi gwiazdami swoich sektorów, a inne spadają z rynkowego firmamentu.
Tworząc biznesplany, plany strategiczne i plany marketingowe, używamy narzędzi stworzonych przez Michaela E. Portera, nawet jeśli o tym nie wiemy. Pięć sił Portera, konkurencyjność i łańcuch wartości to tylko niektóre z pojęć, które Porter zaproponował, a świat - zaakceptował i zastosował. Czas usystematyzować tę wiedzę i używać jej bardziej świadomie.
Jeśli światowa literatura ekonomiczna stworzyła wiedzę przekładającą się na rzeczywiste wyniki finansowe firm i tempo wzrostu gospodarczego państw, to dzieła Portera są jej częścią.
Numer ISBN | 83-88970-87-9 |
Wymiary | 158x233 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie,Ekonomia,Biznes,Organizacja i zarządzanie,Ekonomia,Biznes |
Oprawa | 7 |
Liczba stron | 464 |
Inne wydania | Warszawa - 2010-12-07, - 2006-12-01 |
Podziel się opinią
Komentarze