Starbucks. Droga na szczyt
Autorzy |
Starbucks – droga na szczyt zawiera imponującą mieszankę rodzimej pomysłowości oraz inspirowanej przez człowieka filozofii – to właśnie ta kombinacja uczyniła, zdaniem magazynu Fortune, Starbucks jednym z najbardziej podziwianych przedsiębiorstw na świecie. Mogąc liczyć na niezwykły kontakt z pracownikami Starbucksa oraz zasobami tej firmy, Joseph Michelli odkrył, że za sukcesem tego przedsiębiorstwa stoją ludzie, którzy tam pracują – partnerzy – oraz szczególne doświadczenie, które tworzą dla każdego klienta.
Michelli ujawnia, jak możesz podążać drogą Starbucksa, aby: dotrzeć do nowych społeczności, wsłuchać się w głos pracowników i klientów, wykorzystać możliwości wzrostu na każdym rynku dostosować do potrzeb klienta prawdziwie satysfakcjonujące doświadczenie, które przyniesie korzyści każdej zaangażowanej jednostce.
Numer ISBN | 978-83-88970-54-2 |
Wymiary | 140x215 |
Gatunek | Ekonomia |
Oprawa | 7 |
Liczba stron | 252 |
Podziel się opinią
Komentarze