Trwa ładowanie...
d1go5l7
15-04-2010 00:00

Sprzedaż bezpośrednia

książka
Oceń jako pierwszy:
d1go5l7
Sprzedaż bezpośrednia
Rok wydania
Autorzy
Wydawnictwo
Inne
Źródło: Inne

Odpowiedzi zawarte w takich rozdziałach, jak:
1. znaczenie sprzedaży bezpośredniej dla rynku,
2. styl i standardy sprzedaży bezpośredniej,
3. podstawowe zagadnienia negocjacji,
4. kim jest klient, telemarketing, mailing, internet, motywacja i organizacja - dwa filary skutecznej sprzedaży bezpośredniej.

Sprzedaż bezpośrednia
Numer ISBN

83-914553-1-9

Wymiary

135x205

Gatunek

Organizacja i zarządzanie,Ekonomia

Oprawa

1

Liczba stron

2280

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1go5l7
d1go5l7
d1go5l7
d1go5l7

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj