Sprzedając zmianę. 107 sekretów, które pozwolą zwiększyć sprzedaż dzięki zarządzaniu zmianą
Autorzy |
W czasach globalizacji i Internetu sprzedawcom grozi marginalizacja. Tradycyjne podejście polegające na sprzedawaniu rozwiązań problemów, już nie wytrzymuje próby czasu. Aby przetrwać, sprzedawcy muszą stać się agentami zmiany pomagającymi klientom nie tylko radzić sobie z trudnościami, ale nade wszystko osiągać zamierzone cele. To nowe ukierunkowane na zmianę podejście jest kolejnym krokiem w ewolucji sprzedaży, które pozwoli stworzyć głębsze, przynoszące większe zyski związki z klientami. W dzisiejszym świecie zmiana stanowi imperatyw. Aby odnieść sukces w biznesie XXI wieku, sprzedawcy i ich firmy muszą nie tylko przystosować się do zmian, ale kierować nimi, uzyskując dla swoich klientów realne korzyści. Podczas dwudziestu lat pracy - ostatnio dla Microsoftu - Brett Clay zebrał kompletne informacje pozwalające sprzedawcom zorientowanym na zmianę odnaleźć klucz do sprawnego działania w nowej rzeczywistości.
Numer ISBN | 978-83-63773-03-8 |
Wymiary | 140x215 |
Gatunek | Ekonomia,Poradniki,Biznes |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 276 |
Podziel się opinią
Komentarze