Słownik sloganów reklamowych
Rok wydania | 1999-01-01 |
Autorzy |
To zbiór wybranych sloganów reklamowych, które pojawiły się w reklamach telewizyjnych po 1996 roku, a które weszły do słownictwa codziennego. Slogany uporządkowane są alfabetycznie i opisane. Słownik podaje też nazwę i kategorię reklamowanego produktu oraz rok publikacji sloganu. Zawiera też ciekawe i użyteczne indeksy, np. sloganów najdłużej wykorzystywanych w kampaniach reklamowych, słów kluczowych najczęściej występujących w sloganach, a także indeks ważnych konkursów reklamowych w Polsce. Przedmowę do słownika napisał profesor Bralczyk, specjalista w zakresie języka mediów, polityki i reklamy.
Numer ISBN | 978-83-01-16001-2 |
Wymiary | 145x210 |
Gatunek | Językoznawstwo,Słowniki |
Oprawa | 6 |
Liczba stron | 254 |
Podziel się opinią
Komentarze