Skuteczna komunikacja w biznesie
Tytuł oryginalny | Communicating for Results. A Guide for Bisiness and the Professions |
Rok wydania | 2010 |
Autorzy |
Podręcznik wprowadzający w tematykę komunikacji międzyludzkiej w strukturach biznesowych. Zostały w nim przedstawione najważniejsze teorie i techniki służące skutecznej komunikacji we współczesnym świecie biznesu, przydatnie niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego. Czytelnik przeprowadzany jest krok po kroku przez cały proces komunikacyjny, poznając kwestie teoretyczne oraz aspekty bardziej zaawansowane (takie jak np. rozwiązywanie konfliktów, wpływ technologii na komunikację, przeszkody w komunikowaniu, krytyczne słuchanie), użyteczne na poszczególnych etapach, od rozmowy kwalifikacyjnej, poprzez tworzenie prezentacji aż do pełnienia funkcji kierowniczych. Książka została napisana w formie podręcznika, przeznaczonego dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, psychologii, pracowników firm rekrutacyjnych oraz każdej osoby, której praca wymaga działania zespołowego i/albo publicznych prezentacji. Jest to ósme wydanie pracy w USA. Popularność podręcznika jest w pełni zrozumiała,
zważywszy na jego wysokie walory dydaktyczne i czytelnicze. Jakkolwiek prac na temat komunikacji nie brakuje, to opiniowana książka wyróżnia się na tle innych.
Z recenzji doc. dr hab. Urszuli Jakubowskiej, prof. SWPS
Numer ISBN | 978-83-01-16368-6 |
Wymiary | 165x235 |
Gatunek | Psychologia,Podręczniki akademickie |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 648 |
Podziel się opinią
Komentarze