Samo Sedno - Skuteczny e-mail marketing
| Forma wydania | Książka |
| Rok wydania | 2014 |
| Autorzy | |
| Wydawnictwo | |
| Seria |
Szukasz sprawdzonych narzędzi do efektywnych kampanii e-mail marketingowych? Potrzebujesz praktycznych porad w zakresie tworzenia skutecznych i atrakcyjnych e-mailingów oraz newsletterów? Ta książka ci w tym pomoże! W sposób kompletny i przejrzysty objaśni zasady tworzenia strategii e-mailingowych. Dowiesz się, jak skłonić odbiorcę do otworzenia właśnie twojej wiadomości oraz jak zoptymalizować kampanię, aby zwiększyła się jej skuteczność. Spraw, by twoje e-mailingi wyróżniały się spośród setki innych, a statystyki otwarć i kliknięć szybowały w górę! Powiększ swoją bazę oraz z sukcesem sprzedawaj produkty! Dzięki poradnikowi: - poznasz 10 zasad konstrukcji mailingów reklamowych, dzięki którym przyciągniesz uwagę odbiorcy - dowiesz się, jak stworzyć własną bazę wysyłkową i skłonić internatutów do podania adresu e-mail - poznasz dobre i złe przykłady e-mailingów, dzięki czemu zaczniesz stosować najlepsze praktyki i nauczysz się unikać naczęstszych błędów - znajdziesz przepis na skuteczny landing page, który pomoże ci rozbudować bazę - zrozumiesz, jak mierzyć skuteczność e-mailingu i jak przeprowadzać testy A/B Informacje o autorze: Artur Maciorowski - konsultant, trener i publicysta w zakresie e-marketingu. Od 16 lat w branży internetowej. Właściwiel firmy doradczo-szkoleniowej eCode i redaktor prowadzący magazynu Online Marketing Polska.
| Numer ISBN | 978-83-7788-412-6 |
| Wymiary | 148x210 |
| Oprawa | miękka |
| Liczba stron | 152 |
| Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze