Trwa ładowanie...
d29r0fm
31-01-2020 08:19

Samo Sedno - Skuteczny e-mail marketing

książka
Oceń jako pierwszy:
d29r0fm
Samo Sedno - Skuteczny e-mail marketing
Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Wydawnictwo
Seria
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Szukasz sprawdzonych narzędzi do efektywnych kampanii e-mail marketingowych? Potrzebujesz praktycznych porad w zakresie tworzenia skutecznych i atrakcyjnych e-mailingów oraz newsletterów? Ta książka ci w tym pomoże! W sposób kompletny i przejrzysty objaśni zasady tworzenia strategii e-mailingowych. Dowiesz się, jak skłonić odbiorcę do otworzenia właśnie twojej wiadomości oraz jak zoptymalizować kampanię, aby zwiększyła się jej skuteczność. Spraw, by twoje e-mailingi wyróżniały się spośród setki innych, a statystyki otwarć i kliknięć szybowały w górę! Powiększ swoją bazę oraz z sukcesem sprzedawaj produkty! Dzięki poradnikowi: - poznasz 10 zasad konstrukcji mailingów reklamowych, dzięki którym przyciągniesz uwagę odbiorcy - dowiesz się, jak stworzyć własną bazę wysyłkową i skłonić internatutów do podania adresu e-mail - poznasz dobre i złe przykłady e-mailingów, dzięki czemu zaczniesz stosować najlepsze praktyki i nauczysz się unikać naczęstszych błędów - znajdziesz przepis na skuteczny landing page, który pomoże ci rozbudować bazę - zrozumiesz, jak mierzyć skuteczność e-mailingu i jak przeprowadzać testy A/B Informacje o autorze: Artur Maciorowski - konsultant, trener i publicysta w zakresie e-marketingu. Od 16 lat w branży internetowej. Właściwiel firmy doradczo-szkoleniowej eCode i redaktor prowadzący magazynu Online Marketing Polska.

Samo Sedno - Skuteczny e-mail marketing
Numer ISBN

978-83-7788-412-6

Wymiary

148x210

Oprawa

miękka

Liczba stron

152

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d29r0fm
d29r0fm
d29r0fm
d29r0fm
d29r0fm

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj