Relacje inwestorskie w nowoczesnej spółce giełdowej
Autorzy |
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad w Polsce nastąpił proces budowania modelu relacji inwestorskich, który zakłada aktywną i nowoczesną komunikację z inwestorem oraz twórcze rozwijanie narzędzi Investor Relations. Spółki giełdowe zdają sobie sprawę, że ze względu na konkurencję ich obowiązkiem jest dbać o poziom relacji inwestorskich oraz nieustannie go podnosić. Tylko aktywne działania IR będą wpływały pozytywnie na wizerunek spółki, zaufanie do zarządu, satysfakcję akcjonariuszy, a w rezultacie wzrost lub utrzymanie kursu akcji i optymalną wycenę spółki. Książka Relacje inwestorskie w nowoczesnej spółce giełdowej przedstawia główne zagadnienia związane z relacjami inwestorskimi. Autorka przedstawiła obraz polskiego IR, propozycję nowatorskich i oryginalnych rozwiązań dla polskich spółek giełdowych, które umożliwiają osiągnięcie statusu nowoczesności w zakresie relacji inwestorskich, a także propozycję innowacyjnego programu IR zapewniającego zmianę wizerunku spółki. Publikacja może stanowić
wartościowy materiał dla studentów uczelni ekonomicznych, osób zajmujących się relacjami inwestorskimi w spółkach, analityków oraz inwestorów giełdowych.
Numer ISBN | 978-83-88330-67-4 |
Wymiary | 145x205 |
Gatunek | Ekonomia,Biznes |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 232 |
Podziel się opinią
Komentarze