Trwa ładowanie...
d4gcio2

Reklama

książka
Oceń jako pierwszy:
d4gcio2
Reklama
Rok wydania
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Reklama jest fascynującą dziedziną ludzkiej aktywności. Co roku tysiące ludzi ubiegają się o pracę w branży reklamowej, zapewniającej prestiż i wysokie wynagrodzenie. Reklama jest obszerną dziedziną wiedzy, obejmującą nie tylko elementy ekonomii i marketingu, lecz także psychologii, socjologii, medioznawstwa i sztuki użytkowej. W książce autor prezentuje nie tylko aspekty marketingowe reklamy, lecz także wiedzę z zakresu projektowania, liternictwa i wystawiennictwa, omawia zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych. Książka jest adresowana do studentów oraz uczestników kursów i szkoleń z reklamy. Może być wykorzystana jako podręcznik do zajęć lub do pracy własnej.

Reklama
Numer ISBN

978-83-208-1890-1

Wymiary

160x235

Gatunek

Organizacja i zarządzanie

Oprawa

1

Liczba stron

272

d4gcio2

Podziel się opinią

Share
d4gcio2
d4gcio2
d4gcio2
d4gcio2