Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju
Rok wydania | 2010 |
Autorzy |
Podręcznik akademicki adresowany do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, dziennikarstwa i komunikacji społecznej, politologii oraz innych nauk społecznych i studiów specjalistycznych z zakresu PR. Stanowi również uzupełnienie teoretycznej wiedzy dla praktyków zajmujących się kreowaniem wizerunku w firmach i organizacjach i ich komunikacją ze społeczeństwem. Zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez public relations. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego i dziedziny wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie demokratyzacji procesów komunikowania społecznego.
Numer ISBN | 978-83-01160-00-5 |
Wymiary | 170x240 |
Gatunek | Podręczniki akademickie |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 368 |
Podziel się opinią
Komentarze