Trwa ładowanie...
dhwjnwg
15-04-2010 00:00

Public relations w teorii i praktyce

książka
Oceń jako pierwszy:
dhwjnwg
Public relations w teorii i praktyce
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Teksty prezentowane w zbiorze są związane z bardzo szerokim pojęciem public relations. Dziedzina ta rozwija się nie tylko w ramach ekonomii, nauk o zarządzaniu i marketingu, ale także w politologii oraz nauce o komunikowaniu. Jedna z podstawowych zasad mówi, że nawet najlepsza kampania reklamowa nie poprawi sytuacji źle zarządzanej firmy lub sprzedaży niedoskonałego produktu. Działania public relations będą więc skuteczne dopiero wtedy, gdy będzie im towarzyszyć sprawne zarządzanie firmą lub instytucją.

Książka zawiera teksty z pogranicza teorii i praktyki. W części pierwszej przedstawiono kategorie wizerunku i znaczenie public relations w sytuacjach kryzysowych. Drugą część poświęcono tym działaniom, których podmiotem jest samorząd lokalny lub, szerzej, lokalna społeczność. Omówiono tu także znaczenie lokalnego radia w relacjach samorządów lokalnych z otoczeniem oraz nową w Polsce działalność public relations na rzecz służby zdrowia. Publikacja jest kontynuacją serii zapoczątkowanej książką Teoria i praktyka propagandy. Podobnie jak poprzednie, jest skierowana zarówno do studentów nauk społecznych oraz dziennikarstwa, jak i do praktyków zainteresowanych wynikami badań nad public relations, rozwijających się w Polsce od dziesięciu lat.

Public relations w teorii i praktyce
Numer ISBN

978-83-229-2391-7

Wymiary

170x235

Gatunek

Organizacja i zarządzanie

Oprawa

1

Liczba stron

148

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dhwjnwg
dhwjnwg
dhwjnwg