Trwa ładowanie...
d18n9zt
15-04-2010 00:00

Public relations

książka
Oceń jako pierwszy:
d18n9zt
Public relations
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Lektura książki jest nie tylko znakomitą przygodą intelektualną. Stwarza także możliwość obcowania z ciekawym i przydatnym materiałem o charakterze zarówno teoretycznym jak również praktycznym. Praca jest solidnym, rzetelnym dziełem, omawiającym bardzo szeroką gamę zagadnień, składających się na problematykę public relations. Napisana w dobrym stylu – sprawnie, przejrzyście, komunikatywnie.

Public relations
Numer ISBN

83-88607-26-X

Wymiary

145x220

Gatunek

Organizacja i zarządzanie

Oprawa

1

Liczba stron

394

d18n9zt

Podziel się opinią

Share

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d18n9zt
d18n9zt
d18n9zt