Psychologia zachowań konsumenckich
Rok wydania | 2001-09-06 |
Autorzy |
Książka ta wprowadza nas w świat zachowań konsumentów, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, także dla osób nieposiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc je z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich.
Numer ISBN | 978-83-7489-161-5 |
Wymiary | 170x240 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie,Psychologia |
Oprawa | 6 |
Liczba stron | 424 |
Podziel się opinią
Komentarze