Psychologia ucznia i nauczyciela
Rok wydania | 2011 |
Autorzy |
Pierwszy od dwudziestu lat, nowoczesny podręcznik podejmujący całościowo problematykę psychologii kształcenia w odniesieniu do polskiego systemu edukacji.
Modelowy program nauczania psychologii – systematycznie weryfikowany i doskonalony w praktyce.
Podstawowa wiedza z zakresu psychologii rozwoju dzieci i młodzieży dobrana pod kątem potrzeb nauczycieli kształcących w szkołach podstawowych, gimnazjach i szkołach średnich różnego typu.
Omówienie najważniejszych i najtrudniejszych problemów edukacyjnych wg wspólnego schematu teoretycznego:
- prezentacja konkretnego przypadku ilustrującego konkretny problem edukacyjny
- wszechstronne i pogłębione naukowe wyjaśnienie problemu
- ukazanie praktycznych implikacji wynikających z przestawionej wiedzy i dotyczących praktycznych działań nauczycieli służących rozwiązaniu określonego problemu edukacyjnego
- propozycje praktycznych działań i zastosowania wiedzy psychologicznej w praktyce edukacyjnej
- elementy ułatwiające przyswojenie wiedzy: schematy, wykresy, ramki, wyróżnienia definicji i najważniejszych pojęć.
Podręcznik przeznaczony dla:
- studentów pedagogiki i kierunków nauczycielskich
- studentów innych kierunków, którzy starają się o uzyskanie uprawnień pedagogicznych
- nauczycieli, którzy chcą pogłębić swoja wiedzę
- pedagogów i psychologów szkolnych, wychowawców
Numer ISBN | 978-83-01-16655-7 |
Wymiary | 168x238 |
Gatunek | Metodyka,Podręczniki akademickie |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 424 |
Podziel się opinią
Komentarze