Przywództwo w organizacji. Paradygmaty i studia przypadków
Autorzy |
To, czy przedsiębiorstwo odnosi sukcesy, zależy od wielu czynników. Niezwykle istotną rolę w zdobywaniu przewagi konkurencyjnej na rynku odgrywa przede wszystkim efektywne przywództwo. W książce autorka omawia kompleksowo teorie i koncepcje przywództwa, a także udziela odpowiedzi na kluczowe pytania, między innymi: Co to jest przywództwo? Czy istnieje optymalny model przywództwa? Jaki jest związek między przywództwem a otoczeniem organizacji? Czy przywódcą trzeba się urodzić, czy też przywództwa można się nauczyć? Czy współczesne koncepcje przywództwa odpowiadają potrzebom organizacji? W jaki sposób przywództwo zmieni się w przyszłości? Walorem książki są rozbudowane studia przypadków znanych światowych firm, takich jak BMW, Novartis, Bonduelle i Swatch. Pozwalają one lepiej przyswoić wiedzę i ocenić, jak różne formy przywództwa funkcjonują w praktyce.
Numer ISBN | 978-83-208-1779-9 |
Wymiary | 160x235 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 328 |
Podziel się opinią
Komentarze