Przestrzeń dla kreatywności uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
Rok wydania | 2013 |
Autorzy |
Katarzyna Parys podjęła wyzwanie zmagania się z obszarem badawczym, w który pedagodzy specjalni wkraczają incydentalnie. Złożoność zjawiska kreatywności uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim zdecydowała się rozważyć w szerokiej perspektywie, nakreślając program badawczy tak, by objąć uwagą badawczą różnorodne czynniki mogące mieć znaczenie dla kreatywności dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną. Interesujące pole badań, szeroko zakrojony program badawczy, jak również prowadzone analizy świadczą o tym, że Autorka nie tylko odważnie podejmuje wyzwania badawcze, ale także wykazuje wysokie kompetencje badawcze, sprawnie porusza się po literaturze przedmiotu i – co ważne – potrafi przeprowadzić czytelnika zarówno przez dotychczasowe dociekania badawcze w badanym polu, jak i teoretyczne koncepty.
Numer ISBN | 978-83-7850-450-4 |
Wymiary | 160x235 |
Gatunek | Psychologia,Psychologia |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 336 |
Inne wydania | Kraków - 2013-09-06 |
Podziel się opinią
Komentarze