Trwa ładowanie...
d8jhl4c
09-09-2013 00:00

Przestrzeń dla kreatywności uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim

książka
Oceń jako pierwszy:
d8jhl4c
Przestrzeń dla kreatywności uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
Rok wydania
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Katarzyna Parys podjęła wyzwanie zmagania się z obszarem badawczym, w który pedagodzy specjalni wkraczają incydentalnie. Złożoność zjawiska kreatywności uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim zdecydowała się rozważyć w szerokiej perspektywie, nakreślając program badawczy tak, by objąć uwagą badawczą różnorodne czynniki mogące mieć znaczenie dla kreatywności dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną. Interesujące pole badań, szeroko zakrojony program badawczy, jak również prowadzone analizy świadczą o tym, że Autorka nie tylko odważnie podejmuje wyzwania badawcze, ale także wykazuje wysokie kompetencje badawcze, sprawnie porusza się po literaturze przedmiotu i – co ważne – potrafi przeprowadzić czytelnika zarówno przez dotychczasowe dociekania badawcze w badanym polu, jak i teoretyczne koncepty.

Przestrzeń dla kreatywności uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
Numer ISBN

978-83-7850-450-4

Wymiary

160x235

Gatunek

Psychologia,Psychologia

Oprawa

1

Liczba stron

336

Inne wydania

Kraków - 2013-09-06

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d8jhl4c
d8jhl4c
d8jhl4c