Przeformułowanie w biznesie. Jak mapa zmienia krajobraz
Tytuł oryginalny | Reframing Business. When the Map Changes the Landscape |
Rok wydania | 2001 |
Autorzy |
W 1983 roku Richard Normann opublikował pierwszą na świecie książkę prezentującą zintegrowaną strukturę zarządzania firmą usługową. W niniejszej książce przedstawia natomiast nowe podejście, oryginalny sposób myślenia o firmie i kreowania innej, lepszej przyszłości. W tej niezwykle wartościowej książce pokazuje, że firmy przygotowane na przemyślenie swojej strategii prowadzenia interesów, są w stanie w przyszłości osiągnąć wysoką konkurencyjność.
Książka prezentuje nowy model biznesu, nowatorskie podejście do strategii myślenia w budowaniu organizacji oraz mnóstwo rzeczywistych przykładów ułatwiających czytelnikowi zorientowanie się w prezentowanej tematyce.
Dzięki lekturze tej wartościowej książki czytelnik dowie się:
- jak przekształcić potencjalne koncepcje i plany w konkretne, realne działania i czyny;
- w jaki sposób zmienić i wdrożyć nowatorskie rozwiązania w zarządzaniu firmą;
- jak, wymyślone i opracowane przez samego autora, rozwiązania sprawdziły się już w praktyce wielu znanych i cenionych firmach;
- jak sprawnie przejście z etapu chaosu na konstruktywny model zarządzania organizacją.
Książka została nominowana do Igor Ansoff Strategic Management Award 2002.
Numer ISBN | 978-83-7489-354-1 |
Wymiary | 165x235 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie,Ekonomia,Biznes |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 320 |
Podziel się opinią
Komentarze