Przedsiębiorstwo. Wartość. Zarządzanie
Autorzy |
Autorzy w książce przedstawiają znaczenie szeroko rozumianej wartości jako wyznacznika działalności przedsiębiorstwa i problematykę utrwalania tej wartości w procesie zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem.
Część I jest poświęcona przedsiębiorstwu w perspektywie wyzwań rozwojowych, w której przedstawiono tło oraz przyczyny zmian zachodzących we współczesnym przedsiębiorstwie.
W części II autorzy prezentują proces zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem z punktu widzenia kształtowania wartości.
Książka jest przeznaczona przede wszystkim dla studentów oraz kadry naukowej wyższych uczelni i instytutów naukowo-badawczych, ale zainteresuje również praktyków gospodarczych.
Numer ISBN | 9788320817126 |
Wymiary | 150x220 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie,Ekonomia |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 400 |
Podziel się opinią
Komentarze