Przedsiębiorstwo Apokalipsa
Autorzy |
Książka o etyce dziennikarskiej - opowiada o tym, jak media krzywdzą ludzi, sprawiają ból lub upokarzają, pozbawiają ich pracy, szkodzą firmom.
Autor stawia trudne pytania dotyczące moralnej strony działania mediów, ukazuje konflikt misji dziennikarza z komercyjną sferą funkcjonowania telewizji, radia i gazet.
Szczegółowo analizując liczne przykłady, nie feruje wyroków, lecz wskazuje dylematy - sytuacje, w których naprawdę trudno podjąć obiektywną decyzję.
Ponieważ tak wielu ludzi podejmuje życiowe decyzje na podstawie informacji zaczerpniętych z mediów, na dziennikarzach spoczywa olbrzymia odpowiedzialność za słowo - uważa autor.
Numer ISBN | 83-7301-375-X |
Wymiary | 125x170 |
Gatunek | Publicystyka i felietony |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 288 |
Podziel się opinią
Komentarze