Trwa ładowanie...
d30cy0l
05-02-2020 01:21

Przedsiębiorca w Internecie.Kompendium. sklepy internetowe, media społecznościowe, dane osobowe, prawo autorskie, dobra osobiste, konkurencja, znaki towarowe, reklama, konkursy

książka
Oceń jako pierwszy:
d30cy0l
Przedsiębiorca w Internecie.Kompendium. sklepy internetowe, media społecznościowe, dane osobowe, prawo autorskie, dobra osobiste, konkurencja, znaki towarowe, reklama, konkursy
Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Poradnik jest kierowany przede wszystkim do przedsiębiorców, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić działalność gospodarczą w Internecie. Przedstawia i omawia problemy prawne, które mogą pojawić się w praktyce. Atutem książki są liczne przykłady związane z działalnością gospodarczą w Internecie oraz wzory umów, regulaminów i pism procesowych. Kompendium w szczególności omawia zagadnienia związane z blogami i portalami społecznościowymi, regulaminami sklepów internetowych oraz ochroną praw autorskich w Internecie. Autorki są radcami prawnymi specjalizującymi się w omawianej w książce tematyce. Monika Nieradka-Bernaciak – radca prawny, specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących dóbr osobistych, prawa własności przemysłowej oraz zwalczania nieuczciwej konkurencji. Ma wieloletnią praktykę w zakresie kompleksowej obsługi podmiotów gospodarczych. Autorka wielu publikacji z obszaru prawa handlowego. Joanna Rodek-Kietlińska – radca prawny, specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu prawa cywilnego, handlowego oraz autorskiego. Jest współautorką publikacji z zakresu prawa spółek: Spółka jawna. Zagadnienia praktyczne (Difin, 2012) oraz obsługi prawnej przedsiębiorców: Ochrona interesów przedsiębiorcy w obrocie gospodarczym. Zagadnienia praktyczne (Difin, 2013). Ma wieloletnie doświadczenie w zakresie obsługi prawnej przedsiębiorców.

Przedsiębiorca w Internecie.Kompendium. sklepy internetowe, media społecznościowe, dane osobowe, prawo autorskie, dobra osobiste, konkurencja, znaki towarowe, reklama, konkursy
Numer ISBN

978-83-7561-668-2

Wymiary

165x235

Oprawa

miękka

Liczba stron

262

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d30cy0l
d30cy0l
d30cy0l
d30cy0l

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj