Trwa ładowanie...
dv93a1d
15-04-2010 00:00

Promocja

książka
Oceń jako pierwszy:
dv93a1d
Promocja
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Książka stanowi nowatorską próbę pogłębionej analizy roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa.
Książkę wyróżnia oryginalność przyjętej konwencji. Autor koncentruje swe rozważania na trzech podstawowych elementach procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz formach i instrumentach przekazu.
Te ostatnie charakteryzuje poprzez trzy odmienne typy i formy działań promocyjnych: komunikację osobistą, masową i wirtualną.
Dzięki połączeniu dorobku teorii komunikacji społecznej oraz podstaw wiedzy z zakresu zarządzania i marketingu autor przedstawia interdyscyplinarne podejście do promocji, tym samym pogłębionej i bliższej złożonej i zmiennej rzeczywistości rynkowej.
Zamierzeniem autora jest wskazanie Czytelnikom kierunków dalszych, samodzielnych i twórczych poszukiwań, zachęcenie do formułowania własnych ocen i refleksji oraz tworzenia atrakcyjnych i skutecznych kampanii promocyjnych.

Promocja
Numer ISBN

83-01-14412-2

Wymiary

175x250

Gatunek

Organizacja i zarządzanie

Oprawa

1

Liczba stron

312

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dv93a1d
dv93a1d
dv93a1d
dv93a1d

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj