Trwa ładowanie...
dewb9ft
dewb9ft

Promocja

książka
Oceń jako pierwszy:
Promocja
Autorzy
83-01-14412-2_55006_F.jpg
Inne

Książka stanowi nowatorską próbę pogłębionej analizy roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa.
Książkę wyróżnia oryginalność przyjętej konwencji. Autor koncentruje swe rozważania na trzech podstawowych elementach procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz formach i instrumentach przekazu.
Te ostatnie charakteryzuje poprzez trzy odmienne typy i formy działań promocyjnych: komunikację osobistą, masową i wirtualną.
Dzięki połączeniu dorobku teorii komunikacji społecznej oraz podstaw wiedzy z zakresu zarządzania i marketingu autor przedstawia interdyscyplinarne podejście do promocji, tym samym pogłębionej i bliższej złożonej i zmiennej rzeczywistości rynkowej.
Zamierzeniem autora jest wskazanie Czytelnikom kierunków dalszych, samodzielnych i twórczych poszukiwań, zachęcenie do formułowania własnych ocen i refleksji oraz tworzenia atrakcyjnych i skutecznych kampanii promocyjnych.

Promocja
Numer ISBN

83-01-14412-2

Wymiary

175x250

Gatunek

Organizacja i zarządzanie

Oprawa

1

Liczba stron

312

Podziel się opinią

Share
dewb9ft
dewb9ft
dewb9ft
dewb9ft