Trwa ładowanie...
d1izih2

Promocja

książka
Oceń jako pierwszy:
d1izih2
Promocja
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Książka stanowi nowatorską próbę pogłębionej analizy roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa.
Książkę wyróżnia oryginalność przyjętej konwencji. Autor koncentruje swe rozważania na trzech podstawowych elementach procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz formach i instrumentach przekazu.
Te ostatnie charakteryzuje poprzez trzy odmienne typy i formy działań promocyjnych: komunikację osobistą, masową i wirtualną.
Dzięki połączeniu dorobku teorii komunikacji społecznej oraz podstaw wiedzy z zakresu zarządzania i marketingu autor przedstawia interdyscyplinarne podejście do promocji, tym samym pogłębionej i bliższej złożonej i zmiennej rzeczywistości rynkowej.
Zamierzeniem autora jest wskazanie Czytelnikom kierunków dalszych, samodzielnych i twórczych poszukiwań, zachęcenie do formułowania własnych ocen i refleksji oraz tworzenia atrakcyjnych i skutecznych kampanii promocyjnych.

Promocja
Numer ISBN

83-01-14412-2

Wymiary

175x250

Gatunek

Organizacja i zarządzanie

Oprawa

1

Liczba stron

312

d1izih2

Podziel się opinią

Share

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1izih2
d1izih2
d1izih2