ycipk-uel2j7
ycipk-uel2j7

Promocja - książka

83-01-14412-2_55006_F.jpg Inne
Podziel się

Książka stanowi nowatorską próbę pogłębionej analizy roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa.
Książkę wyróżnia oryginalność przyjętej konwencji. Autor koncentruje swe rozważania na trzech podstawowych elementach procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz formach i instrumentach przekazu.
Te ostatnie charakteryzuje poprzez trzy odmienne typy i formy działań promocyjnych: komunikację osobistą, masową i wirtualną.
Dzięki połączeniu dorobku teorii komunikacji społecznej oraz podstaw wiedzy z zakresu zarządzania i marketingu autor przedstawia interdyscyplinarne podejście do promocji, tym samym pogłębionej i bliższej złożonej i zmiennej rzeczywistości rynkowej.
Zamierzeniem autora jest wskazanie Czytelnikom kierunków dalszych, samodzielnych i twórczych poszukiwań, zachęcenie do formułowania własnych ocen i refleksji oraz tworzenia atrakcyjnych i skutecznych kampanii promocyjnych.

Promocja - Szczegóły książki
Numer ISBN

83-01-14412-2

Wymiary

175x250

Gatunek

Organizacja i zarządzanie

Oprawa

1

Liczba stron

312

Autorzy
ycipk-uel2j7
0
komentarze
Głosuj
Głosuj
0
Wow!
0
Ważne
0
Słabe
0
Straszne
ycipk-uel2j7
ycipk-uel2j7