Trwa ładowanie...
d2ui6s6
15-04-2010 00:00

Praktyczna psychologia poznawcza: marketing i reklama

książka
Oceń jako pierwszy:
d2ui6s6
Praktyczna psychologia poznawcza: marketing i reklama
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Reklama i strategie marketingowe silnie oddziałują na spostrzeganą przez bas rzeczywistość. Mają wpływ nie tylko na nasz sposób widzenia rynku, ale także całego środowiska fizyczno-społecznego. Takie kontrolowane przez innych spostrzeganie świata powoduje kształtowanie się określonych emocji i postaw. A właśnie one sprawiają, że w sytuacji motywacyjnej zachowujemy się w oczekiwany, przewidziany przez manipulujących nami, sposób: wybieramy "właściwą" markę produktu czy opcję polityczną. Oceniając z tego punktu widzenia wolność człowieka w podejmowaniu decyzji, trzeba by ją uznać za złudną. A przecież istotą wielu strategii marketingowych jest wywoływanie wrażenia, że człowiek jest całkowicie wolny w dokonywaniu wyborów...

Praktyczna psychologia poznawcza: marketing i reklama
Numer ISBN

83-89120-06-2

Wymiary

165x235

Gatunek

Organizacja i zarządzanie,Psychologia

Oprawa

1

Liczba stron

166

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2ui6s6
d2ui6s6
d2ui6s6
d2ui6s6

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj