Trwa ładowanie...
d1jhs5c
15-04-2010 00:00

Praktyczna psychologia poznawcza: marketing i reklama

książka
Oceń jako pierwszy:
d1jhs5c
Praktyczna psychologia poznawcza: marketing i reklama
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Reklama i strategie marketingowe silnie oddziałują na spostrzeganą przez bas rzeczywistość. Mają wpływ nie tylko na nasz sposób widzenia rynku, ale także całego środowiska fizyczno-społecznego. Takie kontrolowane przez innych spostrzeganie świata powoduje kształtowanie się określonych emocji i postaw. A właśnie one sprawiają, że w sytuacji motywacyjnej zachowujemy się w oczekiwany, przewidziany przez manipulujących nami, sposób: wybieramy "właściwą" markę produktu czy opcję polityczną. Oceniając z tego punktu widzenia wolność człowieka w podejmowaniu decyzji, trzeba by ją uznać za złudną. A przecież istotą wielu strategii marketingowych jest wywoływanie wrażenia, że człowiek jest całkowicie wolny w dokonywaniu wyborów...

Praktyczna psychologia poznawcza: marketing i reklama
Numer ISBN

83-89120-06-2

Wymiary

165x235

Gatunek

Organizacja i zarządzanie,Psychologia

Oprawa

1

Liczba stron

166

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1jhs5c
d1jhs5c
d1jhs5c