Praktyczna psychologia poznawcza: marketing i reklama
Autorzy |
Reklama i strategie marketingowe silnie oddziałują na spostrzeganą przez bas rzeczywistość. Mają wpływ nie tylko na nasz sposób widzenia rynku, ale także całego środowiska fizyczno-społecznego. Takie kontrolowane przez innych spostrzeganie świata powoduje kształtowanie się określonych emocji i postaw. A właśnie one sprawiają, że w sytuacji motywacyjnej zachowujemy się w oczekiwany, przewidziany przez manipulujących nami, sposób: wybieramy "właściwą" markę produktu czy opcję polityczną. Oceniając z tego punktu widzenia wolność człowieka w podejmowaniu decyzji, trzeba by ją uznać za złudną. A przecież istotą wielu strategii marketingowych jest wywoływanie wrażenia, że człowiek jest całkowicie wolny w dokonywaniu wyborów...
Numer ISBN | 83-89120-06-2 |
Wymiary | 165x235 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie,Psychologia |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 166 |
Podziel się opinią
Komentarze