Trwa ładowanie...
dbyulev
03-07-2013 00:00

Pragmatyka Internetu. Web 2.0 jako środowisko

książka
Oceń jako pierwszy:
dbyulev
Pragmatyka Internetu. Web 2.0 jako środowisko
Rok wydania
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Internet w XXI wieku wszedł w fazę dojrzałą, nabierając cech specyficznego środowiska organizacyjnego. Jest przestrzenią życia społecznego, kulturowego i biznesowego. Wykształcił właściwe sobie sposoby zarządzania, mechanizmy funkcjonowania i formy organizacyjne. Jego znajomość, potrzebna do przemyślanej i celowej w nim obecności, wymaga rzeczowej wiedzy.

Składa się na nią także historyczny i kulturowy kontekst, powstały wskutek rozwoju sieci, w czasie którego zderzały się różnorodne interesy i oczekiwania. Miały one niezwykle szeroki zakres: od rządowych strategii po anarchistyczne ruchy, od bieżącej pragmatyki biznesowej po polityczne utopie. Jednocześnie rozwijała się i nadal rozwija podstawa technologiczna Internetu, umożliwiając nowe strategie jego użytkowania i usługi.

Niniejsza książka szczegółowo opisuje najnowszą fazę sieci – Web 2.0, kierując się metodycznym, rzeczowym zadaniem dostarczenia podstawowej, praktycznej wiedzy ze wszystkich wspomnianych obszarów. Wykorzystuje przy tym narzędzia pochodzące ze sfery zarządzania, przystosowując je do nowego celu. Jest obowiązkową lekturą dla każdego, kto zamierza zrozumieć, jak spożytkować potencjał sieci w pragmatycznym działaniu organizacyjnym.

Pragmatyka Internetu. Web 2.0 jako środowisko
Numer ISBN

978-83-233-3511-5

Wymiary

160x230

Gatunek

Informatyka, internet i nowe technologie

Oprawa

1

Liczba stron

296

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dbyulev
dbyulev
dbyulev
dbyulev

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj