Pragmatyka Internetu. Web 2.0 jako środowisko
Rok wydania | 2013 |
Autorzy |
Internet w XXI wieku wszedł w fazę dojrzałą, nabierając cech specyficznego środowiska organizacyjnego. Jest przestrzenią życia społecznego, kulturowego i biznesowego. Wykształcił właściwe sobie sposoby zarządzania, mechanizmy funkcjonowania i formy organizacyjne. Jego znajomość, potrzebna do przemyślanej i celowej w nim obecności, wymaga rzeczowej wiedzy.
Składa się na nią także historyczny i kulturowy kontekst, powstały wskutek rozwoju sieci, w czasie którego zderzały się różnorodne interesy i oczekiwania. Miały one niezwykle szeroki zakres: od rządowych strategii po anarchistyczne ruchy, od bieżącej pragmatyki biznesowej po polityczne utopie. Jednocześnie rozwijała się i nadal rozwija podstawa technologiczna Internetu, umożliwiając nowe strategie jego użytkowania i usługi.
Niniejsza książka szczegółowo opisuje najnowszą fazę sieci – Web 2.0, kierując się metodycznym, rzeczowym zadaniem dostarczenia podstawowej, praktycznej wiedzy ze wszystkich wspomnianych obszarów. Wykorzystuje przy tym narzędzia pochodzące ze sfery zarządzania, przystosowując je do nowego celu. Jest obowiązkową lekturą dla każdego, kto zamierza zrozumieć, jak spożytkować potencjał sieci w pragmatycznym działaniu organizacyjnym.
Numer ISBN | 978-83-233-3511-5 |
Wymiary | 160x230 |
Gatunek | Informatyka, internet i nowe technologie |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 296 |
Podziel się opinią
Komentarze