Porażki marek. Największe wpadki rekinów biznesu
Tytuł oryginalny | Brand Failures |
Autorzy |
Świetnie napisana, zabawna, choć pewnie nie dla wszystkich, książka przybliżająca kulisy najgłośniejszych i zazwyczaj bardzo kosztownych pomyłek takich potentatów rynkowych, jak Coca-Cola, IBM, Microsoft, McDonald's, Sony, Pepsi czy British Airways. Autor podzielił je na kilka kategorii, w tym m.in.: wpadki PR (brak reakcji firmy Gerber, znanego producenta żywności dla dzieci, na przypadki znalezienia w ich produktach dla niemowląt kawałków szkła, mimo że sporo milusińskich się pokaleczyło), zgrzyty kulturowe (firmy motoryzacyjne nie zwracające uwagi na znaczenia nazw aut w innych językach: Chevy Nova wprowadzony na rynki Ameryki Łacińskiej, mimo że "nova" po hiszpańsku oznacza "nie jedzie" Mitsubishi Pajero w Hiszpanii, gdzie "pajero" w lokalnym slangu to "onanista").
Numer ISBN | 83-11-10346-1 |
Wymiary | 160x235 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 318 |
Podziel się opinią
Komentarze