Poradnik asystentki. Czyli efektywne zarządzanie biurem
Forma wydania | Książka |
Rok wydania | 2011 |
Wydawnictwo | |
Seria |
Książka w kompleksowy sposób omawia kwestie: miejsca asystentki w strukturze organizacji i jej roli w procesie zarządzania, kwalifikacji zawodowych i osobistych niezbędnych na tym stanowisku pracy, procedur biurowych, które określają działanie firmy i asystentki, dokumentów, jakie sporządza (lub z jakich korzysta) asystentka, kształtowania wizerunku własnego i wizerunku firmy, zasad dress code i ich stosowania w praktyce biurowej, organizowania spotkań służbowych, sprzętu i oprogramowania komputerowego z punktu widzenia potrzeb asystentki, porad komputerowych dla asystentki, regulacji prawnych oraz zasad nadzoru i kontroli w zakresie ustawodawstwa pracy. Wszystkie zagadnienia mają formę praktycznych porad, ułatwiających adaptację na stanowisku asystentki i wykazanie się profesjonalizmem w pracy. O AUTORACH Autorami książki są osoby reprezentujące Państwowe Studium Stenotypii i Języków Obcych w Warszawie oraz European Management Assistants, czyli EUMA Polska. Obydwie organizacje zajmują się kształceniem asystentek, zmianami w profilu zawodowym tego stanowiska, analizą karier asystentek oraz współpracą z pracodawcami zarówno w kraju, jak i w Europie. Dzięki tym kwalifikacjom i zainteresowaniom autorów książka ma praktyczny oraz użyteczny charakter.
Numer ISBN | 978-83-7561-162-5 |
Wymiary | 165x235 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 313 |
Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze