Trwa ładowanie...
dcyhlih
20-10-2010 00:00

Pomysł w reklamie. Idee, strategie i kampanie

książka
Oceń jako pierwszy:
dcyhlih
Pomysł w reklamie. Idee, strategie i kampanie
Tytuł oryginalny

The Advertising Concept Book

Rok wydania
Autorzy
ksiazki.wp.pl
Źródło: ksiazki.wp.pl

Pozycja obowiązkowa dla studentów, agencji reklamowych i profesjonalistów zajmujących się kreowaniem reklam, komunikacją i marketingiem! W kreowaniu reklamy najgorszą rzeczą jest zły pomysł. Książka ta udziela pierwszej i najważniejszej lekcji na temat metod pracy nad pomysłem - dobrym pomysłem. Autor w prosty i przejrzysty sposób omawia najważniejsze zagadnienia związane z tworzeniem reklamy. Udowadnia tezę, że „dobry pomysł jest wieczny”. Przedstawia narzędzia, strategie i rodzaje reklam. Daje szereg wskazówek, jak zaprezentować przygotowany projekt, w jaki sposób wybierać najlepsze pomysły, jak nad nimi pracować i jak komunikować się z klientem. Pokazuje, jak daną strategię wykorzystać w różnych środkach masowego przekazu i na różnych polach. Jak przygotować materiał wyjściowy, aby wykorzystać go w reklamie prasowej, telewizyjnej, radiowej, outdoorowej czy bezpośredniej. Odpowiada na pytanie, jak budować kampanie reklamowe. Wprowadza czytelnika w specyficzny świat agencji reklamowych. Wskazuje
najważniejsze różnice i cechy charakterystyczne dobrych przekazów reklamowych. Każdy omawiany temat poparty jest przykładami 400 najlepszych kampanii reklamowych z całego świata. Surowe szkicowe ilustracje świetnie oddają charakter książki. Aby ułatwić zrozumienie poszczególnych zagadnień książka została wzbogacona o praktyczne ćwiczenia.

Pomysł w reklamie. Idee, strategie i kampanie
Numer ISBN

978-83-01-16228-3

Wymiary

200x240

Gatunek

Psychologia,Poradniki,Biznes

Oprawa

3

Liczba stron

272

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dcyhlih
dcyhlih
dcyhlih