Polski rynek usług transportowych. Funkcjonowanie - przemiany - rozwój
Autorzy |
Problemy dotyczące monitorowania przemian, funkcjonowania i rozwoju polskiego rynku usług transportowych skłoniły autorów książki do zdiagnozowania stanu tego rynku usług, określenia kierunków i strategii jego rozwoju w kontekście współczesnych uwarunkowań oraz dostosowawczych możliwości podaży (rynkowej oferty usług) do przyszłych potrzeb i oczekiwań użytkowników transportu.
W książce* Polski rynku usług transportowych* Autorzy zwrócili szczególną uwagę na:
· charakterystykę rynku usług transportowych,
· rynek usług transportowych jako strukturę ekonomiczną i społeczną,
· konkurencję na rynku usług transportowych,
· interwencjonizm państwa na rynku usług transportowych,
· badania rynku usług transportowych,
· strategię funkcjonowania i rozwoju rynku usług transportowych,
· polski rynek usług transportu lotniczego, samochodowego, kolejowego, morskiego, wodnego śródlądowego i miejskiego.
Autorzy przygotowali tę książkę z myślą szczególnie o:
· władzach samorządów lokalnych i organów administracji państwowej;
· menedżerach przedsiębiorstw transportowych i zarządzających infrastrukturą;
· przedstawicielach grup kapitałowych zainteresowanych inwestowaniem na polskim rynku;
· środowiskach naukowych, w tym studentach zainteresowanych problematyką transportu.
Numer ISBN | 978-83-208-1998-4 |
Wymiary | 160x240 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie,Ekonomia,Biznes |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 336 |
Podziel się opinią
Komentarze