Trwa ładowanie...
d14kg65
21-04-2016 00:00

Polska klasa kreatywna

książka
Oceń jako pierwszy:
d14kg65
Polska klasa kreatywna
Rok wydania
Autorzy
Wydawnictwo
"__wlasne
Źródło: "__wlasne

Od kilku dziesięcioleci możemy obserwować rozprzestrzenianie się popularnych trendów i haseł dotyczących czynników rozwojowych miast i metropolii. Jednym z takich modnych i wpływowych określeń jest „klasa kreatywna” – termin wprowadzony do obiegu naukowego i publicystycznego przez Richarda Floridę. Niniejsza książka jest o klasie kreatywnej w Polsce, a konkretnie w polskich miastach. W poszczególnych rozdziałach Autorka zastanawia się nad rolą kreatywności w rozwoju, definicją klasy kreatywnej, umiejscowieniem terminu w szerszym dyskursie naukowym i kontrowersjami związanymi z tą koncepcją. Książka prezentuje również wyniki badań potencjału kreatywnego polskich miast, analizy jego wpływu na konkurencyjność miast, a także zidentyfikowane czynniki atrakcyjności przyciągające polską klasę kreatywną do poszczególnych ośrodków.

Polska klasa kreatywna
Numer ISBN

978-83-7982-183-9

Wymiary

175x250

Gatunek

Biznes

Oprawa

6

Liczba stron

372

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d14kg65
d14kg65
d14kg65