Trwa ładowanie...
d16majs
31-07-2012 00:00

Polityka karmienia piersią. Ideologia, biznes i szemrane interesy

książka
Oceń jako pierwszy:
d16majs
Polityka karmienia piersią. Ideologia, biznes i szemrane interesy
Tytuł oryginalny

The Politics of Breastfeeding: When Breasts are Bad for Business

Rok wydania
Autorzy
Wydawnictwo
"__wlasne
Źródło: "__wlasne

Inspirująca jak "NO LOGO" i poruszająca jak "Fast Food Nation", * "Polityka karmienia piersią"*ujawnia fundamentalne znaczenie karmienia niemowląt dla zdrowia publicznego w XXI wieku.

Co 30 sekund na świecie umiera dziecko, które zachorowało, ponieważ nie było karmione piersią, lecz otrzymywało z butelki mleko w proszku lub inny produkt, stwarzający ryzyko dla zdrowia.

W swojej świetnie udokumentowanej książce Gabrielle Palmer opisuje wyrafinowane techniki, które stosują wielkie korporacje w celu przekonania rodziców, by odwrócili się od karmienia piersią. Żądza zysku firm produkujących żywność dla niemowląt w sposób systematyczny podważa pewność siebie matek i ich wiarę w zdolność wykarmienia piersią swoich dzieci.

"Polityka karmienia piersią"prezentuje radykalnie nowe spojrzenie na sprawę, która dotyczy nie tylko matek, lecz wszystkich członków naszego społeczeństwa: mężczyzn i kobiet, rodziców i bezdzietnych, starych i młodych.

Polityka karmienia piersią. Ideologia, biznes i szemrane interesy
Numer ISBN

978-83-62829-28-6

Wymiary

160x240

Gatunek

Literatura popularnonaukowa,Psychologia

Oprawa

1

Liczba stron

410

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d16majs
d16majs
d16majs