Polityka karmienia piersią. Ideologia, biznes i szemrane interesy
Tytuł oryginalny | The Politics of Breastfeeding: When Breasts are Bad for Business |
Rok wydania | 2009 |
Autorzy | |
Wydawnictwo |
Inspirująca jak "NO LOGO" i poruszająca jak "Fast Food Nation", * "Polityka karmienia piersią"*ujawnia fundamentalne znaczenie karmienia niemowląt dla zdrowia publicznego w XXI wieku.
Co 30 sekund na świecie umiera dziecko, które zachorowało, ponieważ nie było karmione piersią, lecz otrzymywało z butelki mleko w proszku lub inny produkt, stwarzający ryzyko dla zdrowia.
W swojej świetnie udokumentowanej książce Gabrielle Palmer opisuje wyrafinowane techniki, które stosują wielkie korporacje w celu przekonania rodziców, by odwrócili się od karmienia piersią. Żądza zysku firm produkujących żywność dla niemowląt w sposób systematyczny podważa pewność siebie matek i ich wiarę w zdolność wykarmienia piersią swoich dzieci.
"Polityka karmienia piersią"prezentuje radykalnie nowe spojrzenie na sprawę, która dotyczy nie tylko matek, lecz wszystkich członków naszego społeczeństwa: mężczyzn i kobiet, rodziców i bezdzietnych, starych i młodych.
Numer ISBN | 978-83-62829-28-6 |
Wymiary | 160x240 |
Gatunek | Literatura popularnonaukowa,Psychologia |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 410 |
Podziel się opinią
Komentarze