Trwa ładowanie...
d29p3km
03-02-2012 00:00

Podstawy wyborów strategicznych w przedsiębiorstwach

książka
Oceń jako pierwszy:
d29p3km
Podstawy wyborów strategicznych w przedsiębiorstwach
Rok wydania
Autorzy
"__wlasne
Źródło: "__wlasne

Doskonalenie instytucji stanowi jeden z kluczowych obszarów warunkujących jej sprawne funkcjonowanie. W książce przedstawiono system audytu wewnętrznego jako koncepcję zarządzania i instrument doskonalenia instytucji przez wyeksponowanie funkcji kontrolnej i doradczej audytu. System audytu wewnętrznego może być stosowany we wszystkich podmiotach prowadzących działalność społeczno-gospodarczą.
Książka składa się z dwóch powiązanych ze sobą części. W części pierwszej przedstawiono podstawy teoretyczno-metodologiczne audytu wewnętrznego (istotę audytu i systemu audytu wewnętrznego, jego klasyfikację, formy organizacyjne oraz metodyki stosowania), natomiast w części drugiej przybliżono praktykę wykorzystania audytu wewnętrznego.

Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych, słuchaczy studiów MBA oraz studiów podyplomowych, a także uczestników kursów doskonalących wiedzę z zakresu audytu wewnętrznego.

Książka została przygotowana przez zespół pracowników naukowo-dydaktycznych Katedry Analiz Strategicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Jest ona efektem wieloletniej pracy naukowo-badawczej i dydaktycznej autorów, dotyczącej audytu wewnętrznego jako koncepcji zarządzania. Działalność pracowników Katedry koncentruje się bowiem wokół problematyki metodologii nauk o zarządzaniu, zarządzania strategicznego oraz audytu wewnętrznego. W dociekaniach badawczych przeważają aspekty użytkowe oparte na podstawach teoretycznych i metodologicznych zarządzania jako dyscypliny naukowej.

Podstawy wyborów strategicznych w przedsiębiorstwach
Numer ISBN

978-83-208-1916-8

Wymiary

160x235

Gatunek

Ekonomia,Biznes,Podręczniki akademickie

Oprawa

1

Liczba stron

386

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d29p3km
d29p3km
d29p3km