Paradoks strategii
Tytuł oryginalny | The Strategy Paradox |
Autorzy |
Paradoks strategii to jedna z najważniejszych książek biznesowych 2007 roku. Na liście 5 najlepszych książek o strategii opracowanej przez Strategy + Business. Porywająca wizja. Odważne przywództwo. Stanowcze działanie. Niestety, te składowe warunkujące sukces są niemal zawsze także przesłankami porażki. Powód? Menedżerowie, dokonując wyborów o dalekosiężnych konsekwencjach, opierają się na założeniach prognozujących przyszłość, której nie są w stanie przewidzieć. To właśnie konflikt pomiędzy trwałymi wyborami a niepewnością tworzy paradoks strategii. Książka została wydana dzięki wsparciu i we współpracy z Deloitte.
Numer ISBN | 978-83-60652-17-6 |
Wymiary | 160x235 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie,Poradniki |
Oprawa | 7 |
Liczba stron | 330 |
Podziel się opinią
Komentarze